Όροι Συνεργασίας

1. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Όλοι όσοι συνεργάζονται με την philanthropy.gr ltd., αποδέχονται υποχρεωτικά και αυτόματα και υπόκεινται στους παρόντες Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Το παρόν κείμενο αποτελεί ρητή Συμφωνία μεταξύ της εταιρείας philanthropy.gr ltd. και του Πελάτη. Μαζί με αυτούς τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών, ισχύουν επίσης η “Πολιτική Απορρήτου” μας, οι “Όροι και Προϋποθέσεις” καθώς και όλες οι άλλες νομικές σημειώσεις ή όροι. Όποιος δεν αποδέχεται αυτούς τους Όρους δεν πρέπει να συνεργάζεται, να επικοινωνεί ή να κάνει συναλλαγές με την philanthropy.gr ltd.

2. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ

2.1 Ακολουθούμε τους τυπικούς κανόνες της αγοράς και τα Χρηστά Ήθη. Σε κάθε περίπτωση αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς είναι τα δικαστήρια που βρίσκονται πιο κοντά στην έδρα της Philanthropy.gr ltd.

2.2 Η philanthropy.gr ltd. επικοινωνεί και εκφράζεται επίσημα με την εταιρική ηλεκτρονική διεύθυνση info@philanthropy.gr, την ηλεκτρονική διεύθυνση του Γενικού Διευθυντή nikolas@philanthropy.gr και την ηλεκτρονική διεύθυνση info@eshopara.gr.

2.3 Ο Πελάτης επικοινωνεί και εκφράζεται επίσημα με αποστολή e-mail σε οποιαδήποτε επίσημη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της philanthropy.gr ltd.

2.4 Όλες οι επικοινωνίες με άλλες ηλεκτρονικές διευθύνσεις δεν εκφράζουν την philanthropy.gr ltd. ούτε να αναιρον όρους ή συμφωνίες που βασίζονται σε επικοινωνία με την εταιρική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@philanthropy.gr, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Γενικού Διευθυντή nikolas@philanthropy.gr και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@eshopara.gr. Εξαίρεση αποτελούν τα μηνύματα που αποστέλλονται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο e-mail nikolas@philanthropy.gr, το οποίο υπερισχύει σε όλες τις επικοινωνίες για συμφωνίες.

2.5 Ο Πελάτης υποχρεούται να παρέχει μια ηλεκτρονική διεύθυνση που είναι ενεργή και τα μηνύματα που του αποστέλλονται διαβάζονται τακτικά. Εάν ο Πελάτης δεν λαμβάνει ή δεν διαβάζει μηνύματα που αποστέλλονται στη διεύθυνση email που παρέχεται για επικοινωνία, η philanthropy.gr ltd. δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη.

2.6 Για όλα τα προϊόντα, η πληρωμή πρέπει να γίνει πριν από την παράδοση των εμπορευμάτων, με κατάθεση/έμβασμα σε Τραπεζικό Λογαριασμό της philanthropy.gr ltd. ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

2.7 Η philanthropy.gr ltd. είναι σε θέση να παρέχει υπηρεσίες 24 ώρες, 365 ημέρες το χρόνο. Ωστόσο, για εργασία εκτός του κανονικού ωραρίου, ισχύει αύξηση τιμής, ανάλογα με την περίσταση, κατόπιν συνεννόησης.

2.8 Το κανονικό ωράριο του γραφείου της philanthropy.gr ltd. είναι από τις 9:00 έως τις 17:00, τοπική ώρα Αθήνας, Ελλάδας, εκτός εάν δημοσιευτεί άλλο ωράριο στην σελίδα επικοινωνίας στον ιστότοπο της Philanthropy.gr ltd, στη διεύθυνση www.philanthropy.gr.

2.9 Εάν ο Πελάτης επιλέξει έναν τρόπο πληρωμής που απαιτεί επιπλέον χρεώσεις ή χρεώσεις, αυτές οι χρεώσεις καταβάλλονται από τον Πελάτη.

2.10 Εάν η τοποθεσία ή το νομικό καθεστώς του Πελάτη σημαίνει ότι θα προστεθούν στην παραγγελία πρόσθετες χρεώσεις όπως τελωνείο, αυτές οι χρεώσεις καταβάλλονται αποκλειστικά από τον Πελάτη.

2.11 Οι πληρωμές γίνονται με κατάθεση ή έμβασμα στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς της philanthropy.gr ltd. ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Τα μετρητά δεν γίνονται δεκτά.

2.12 Μια πληρωμή θεωρείται ολοκληρωμένη, όταν το ποσό έχει εισπραχθεί πλήρως και οριστικά από την Philanthropy.gr ltd. και είναι απαλλαγμένο από κάθε περιορισμό.

2.13 Οι τιμές και τα χαρακτηριστικά ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Ανά πάσα στιγμή, οι έγκυρες τιμές και τα χαρακτηριστικά είναι αυτά που παρουσιάζονται στο e-shop.

2.14 Η philanthropy.gr ltd. διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει τη συνεργασία με οποιονδήποτε Πελάτη κατά την κρίση του και χωρίς υποχρέωση να αιτιολογήσει.

2.15 Ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει τη συνεργασία με την Philanthropy.gr ltd. κατά την κρίση του/της και χωρίς υποχρέωση αιτιολογήσεως.

2.16 Όλες οι ώρες, ημερομηνίες, μονάδες, νομίσματα κ.λπ. για όλες τις υπηρεσίες, συναλλαγές κ.λπ. ορίζονται από την philanthropy.gr ltd. Συνήθως είναι αυτά που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα.

3. ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

3.1 Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ μας σχετικά με την ερμηνεία των Όρων Συνεργασίας, επικρατεί το σκεπτικό και η εκπεφρασμένη απόφαση της Philanthropy.gr ltd.

3.2 Συμφωνείτε με καθένα από τα ακόλουθα: να τηρείτε τους ισχύοντες νόμους και την Πολιτική Αποδεκτής Χρήσης, να λαμβάνετε εύλογες προφυλάξεις ασφαλείας κατά τη χρήση των Προϊόντων, να συνεργάζεστε με την Philanthropy.gr ltd. για την έρευνα πιθανών προβλημάτων και την εκτέλεση της διαδικασίας εγγύησης σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

3.3 Εάν προκύψει οποιαδήποτε οικονομική διαφορά, και η Philanthropy.gr ltd. προβαίνει σε νομικές ενέργειες για την είσπραξη πληρωμών ή εμπλέκει εταιρεία είσπραξης πληρωμών, πρέπει επίσης να πληρώσετε το εύλογο κόστος το οποίο η Philanthropy.gr ltd. πληρώνει για την είσπραξη της πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων των αμοιβών και των εξόδων δικηγόρου. Όλες οι χρεώσεις που αναφέρονται είναι σε Ευρώ. Χρεώσεις που δεν αμφισβητούνται εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης θεωρούνται ακριβείς και οριστικές.

3.4 Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την καταλληλότητα του επιλεγμένου προϊόντος. Ο Πελάτης πρέπει να επιλέξει προσεκτικά το σωστό προϊόν.

3.5 Όλες οι φωτογραφίες προϊόντων είναι ενδεικτικές και ενδέχεται να διαφέρουν από τα πραγματικά προϊόντα που είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή. Μόνο γνήσια προϊόντα που διατίθενται από τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα πωλούνται από το eshopara.gr και οι φωτογραφίες προϊόντων παρουσιάζουν μόνο αυτά τα προϊόντα. Ωστόσο, ο κατασκευαστής ή ο εισαγωγέας του κάθε προϊόντος μπορεί να αλλάξει τις προδιαγραφές και ένα προϊόν που διατίθεται αυτήν τη στιγμή μπορεί να είναι διαφορετικό από το προϊόν που ήταν διαθέσιμο κατά τη λήψη φωτογραφιών προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση, το τρέχον προϊόν πωλείται επίσημα από τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα, και ο πελάτης αποδέχεται το τρέχον προϊόν. Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επαλήθευση της καταλληλότητας των προϊόντων που διατίθενται αυτήν τη στιγμή.

3.6 Ο αγοραστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την κατανόηση των κανονισμών και των νόμων που ισχύουν για την αγορά και τη χρήση των προϊόντων που πωλούνται από την philanthropy.gr ltd.

3.7 Καθένας από εμάς συμφωνεί να μην χρησιμοποιήσει τις Εμπιστευτικές Πληροφορίες του άλλου, παρά μόνον στον βαθμό που απαιτείται για την παροχή ή τη χρήση των Υπηρεσιών, όπως ισχύει, ή την άσκηση των αντίστοιχων θεσμοθετημένων δικαιωμάτων μας βάσει της παρούσας Συμφωνίας ή όπως απαιτείται από τη νομοθεσία. Καθένας από εμάς συμφωνεί να μην αποκαλύψει Εμπιστευτικές Πληροφορίες του άλλου σε κανένα τρίτο μέρος, εκτός από τα ακόλουθα:
(i) σε παρόχους υπηρεσιών, πωλητές και αντιπροσώπους, υπό την προϋπόθεση ότι αυτοί οι πάροχοι υπηρεσιών, οι πωλητές, οι αντιπρόσωποι έχουν συμφωνήσει σε μέτρα εμπιστευτικότητας που είναι τουλάχιστον εξίσου αυστηρά με αυτά που ορίζονται στην παρούσα Συμφωνία.
(ii) στις υπηρεσίες επιβολής του νόμου ή στην κυβέρνηση, εάν απαιτείται από κλήτευση ή άλλη υποχρεωτική νομική διαδικασία, ή εάν κάποιος από εμάς πίστευε, καλή τη πίστη, ότι η συμπεριφορά του άλλου μπορεί να παραβιάζει οποιοδήποτε εφαρμοστέο ποινικό δίκαιο, όπως απαιτείται από το νόμο.
(iii) ως απάντηση σε κλήτευση ή άλλη υποχρεωτική νομική διαδικασία.

3.8 Οι υποχρεώσεις μας απέναντί σας καθορίζονται από την παρούσα Συμφωνία. Δεν είμαστε υπεύθυνοι απέναντί σας για τη μη παροχή των Υπηρεσιών μας.

3.9 Κανένας από εμάς (ή οι υπάλληλοι, οι αντιπρόσωποι, οι συνεργάτες ή οι προμηθευτές μας) δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος έναντι του άλλου για τυχόν διαφυγόντα κέρδη ή οποιαδήποτε έμμεση, ειδική, τυχαία ή επακόλουθη απώλεια ή ζημία οποιουδήποτε είδους ή οποιαδήποτε ζημία θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί με τη δέουσα επιμέλεια, ακόμη και αν το άτομο που είναι υπεύθυνο για τη ζημιά έχει ενημερωθεί ή πρέπει να γνωρίζει την πιθανότητα τέτοιων ζημιών. Σε καμία περίπτωση κανένας από εμάς δεν θα θεωρηθεί υπεύθυνος έναντι του άλλου για οποιαδήποτε αποζημίωση.

3.10 Ανεξάρτητα από οτιδήποτε στη Σύμβαση περί του αντιθέτου, η μέγιστη συνολική ευθύνη της Philanthropy.gr ltd. και των υπαλλήλων, αντιπροσώπων, προμηθευτών, συνεργατών του και οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη που σχετίζεται με τις Υπηρεσίες ή τη συμφωνία βάσει οποιουδήποτε νόμου (συμπεριλαμβανομένης της παραβίασης σύμβασης, αδικοπραξίας, αντικειμενικής ευθύνης, παράβασης νόμου και παραβίασης) δεν θα υπερβαίνει το συνολικό ποσό 100 (εκατό) ευρώ.

3.11 Εάν εμείς, οι θυγατρικές μας ή οποιοσδήποτε από εμάς ή οι αντίστοιχοι υπάλληλοι, αντιπρόσωποι ή προμηθευτές τους, βρεθούμε αντιμέτωποι με νομική αξίωση από τρίτο μέρος που προκύπτει από δική σας πραγματική ή υποτιθέμενη βαριά αμέλεια, δόλο, παράβαση του νόμου, την μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων ασφαλείας που απαιτούνται βάσει της Συμφωνίας, παραβίαση αυτών των Όρων Συνεργασίας, τότε θα πληρώσετε μόνο το κόστος υπεράσπισης της αξίωσης (συμπεριλαμβανομένων των εύλογων αμοιβών δικηγόρων) και τις ζημιές, τα πρόστιμα ή άλλο ποσό που επιβλήθηκε στην Philanthropy.gr ltd. ως αποτέλεσμα της αξίωσης. Θα επιλέξουμε δικηγόρο για την υπεράσπιση της αξίωσης. Πρέπει να συμμορφωθείτε με τα εύλογα αιτήματά μας για βοήθεια και συνεργασία για την υπεράσπιση οποιασδήποτε αξίωσης. Πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα που πρέπει να πληρώσετε σύμφωνα με αυτήν την ενότητα, εάν προκύψουν.

3.12 Μπορούμε να αλλάξουμε τους Όρους Συνεργασίας ανά πάσα στιγμή, υπό την προϋπόθεση ότι τυχόν αλλαγές είναι εύλογες και συνεπείς με την ισχύουσα νομοθεσία και τα πρότυπα του κλάδου. Όλες αυτές οι αλλαγές που έγιναν κατά τη διάρκεια της Συμφωνίας σας θα τεθούν σε ισχύ στον λογαριασμό σας αμέσως. Εάν μια αλλαγή σας επηρεάζει ουσιαστικά και δυσμενώς, μπορείτε να καταγγείλετε τη Συμφωνία δίνοντάς μας γραπτή ειδοποίηση καταγγελίας για αυτούς τους λόγους το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία τέθηκε σε ισχύ η αλλαγή.

3.13 Οι επικοινωνίες σας για τις υπηρεσίες θα πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση:
info@eshopara.gr
ή ταχυδρομικά στο:
PHILANTHROPY.GR LTD.
Μεγακλέους 1 & Λεονταρίου 23,
Κάντζα, Παλλήνη,
Αθήνα, 15351,
Ελλάδα

3.14 Η philanthropy.gr ltd. θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω e-mail, στη διεύθυνση e-mail και στο άτομο που ορίζετε ως επαφή για τον λογαριασμό σας. Τα μηνύματα θεωρείται ότι έχουν ληφθεί κατά τη στιγμή της υποβολής τους.

3.15 Η επικοινωνία μπορεί να γίνει στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα.

3.16 Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε τα Προϊόντα σε καμία περίπτωση όπου η αποτυχία ή το σφάλμα των Προϊόντων θα μπορούσε να οδηγήσει σε θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό οποιουδήποτε ατόμου ή σε φυσική ή περιβαλλοντική ζημιά. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ή να επιτρέψετε σε οποιοδήποτε άλλο άτομο να χρησιμοποιεί τα Προϊόντα σε σχέση με αεροσκάφη ή άλλα μέσα δημόσιας μεταφοράς ανθρώπων, πυρηνικές ή χημικές εγκαταστάσεις ή άλλες ιατρικές εγκαταστάσεις.

3.17 Κανένας από εμάς δεν θα θεωρηθεί ότι έχει παραβιάσει τη συμφωνία, εάν η μη εκπλήρωση της υποχρέωσης οφείλεται σε γεγονός που είναι πέρα από τον έλεγχό μας, όπως σημαντική αδυναμία τμήματος του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας, σημαντική αστοχία του Διαδικτύου, φυσική καταστροφή, πόλεμος, ταραχές, επιδημίες, απεργίες ή άλλες οργανωμένες εργατικές ενέργειες, τρομοκρατία ή άλλα γεγονότα του μεγέθους ή του τύπου για τα οποία δεν λαμβάνονται γενικά προφυλάξεις στον κλάδο.

3.18 Η παρούσα συμφωνία διέπεται από τους νόμους της Ελλάδας. Καθένας από εμάς συμφωνεί ότι οποιαδήποτε διαφωνία ή απαίτηση, συμπεριλαμβανομένων χωρίς περιορισμό, αξιώσεων, νόμιμων, συμβάσεων ή αδικοπραξιών που σχετίζονται με ή προκύπτουν από αυτήν τη συμφωνία ή εικαζόμενη παραβίαση της παρούσας Συμφωνίας, θα γίνει, κατόπιν έγκαιρης γραπτής αίτησης, με εξωδικαστική επίλυση. Εσείς και εμείς παραιτούμαστε με το παρόν κάθε δικαίωμα σε δικαστική αρχή, έτσι ώστε οι διαφορές να επιλύονται εξωδικαστικά. Συμφωνούμε και οι δύο ότι δεν θα εγείρουμε αξιώσεις ο ένας εναντίον του άλλου μετά από τριάντα (30) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία κάποιος από εμάς πίστευε ότι η συμφωνία είχε παραβιαστεί.

3.19 Αυτοί οι Όροι Συνεργασίας ισχύουν όπως δημοσιεύονται εδώ ανά πάσα στιγμή.

3.20 Σε περίπτωση που υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ του αγγλικού και του ελληνικού κειμένου των παρόντων Όρων Συνεργασίας, υπερισχύει το αγγλικό κείμενο.

3.21 Ο ιστότοπος eshopara.gr ανήκει σε και λειτουργεί από την philanthropy.gr ltd.

4. ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

4.1 Η εγγύηση για τα προϊόντα προσφέρεται από τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα, και υπόκειται σε ειδικούς όρους. Η επιθεώρηση και η αποζημίωση στην διαδικασία εγγύησης υλοποιούνται μέσω μιας προσαρμοσμένης διαδικασίας που καθοδηγείται από τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα. Ο πελάτης συμφωνεί να συνεργαστεί και να συμμορφωθεί με τα αιτήματα του κατασκευαστή ή του εισαγωγέα, προκειμένου να εκτελέσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την εκτέλεση της αξίωσης εγγύησης.

4.2 Η εγγύηση ισχύει αποκλειστικά για τα προϊόντα και δεν καλύπτει έξοδα μεταφοράς, έξοδα αποστολής ή άλλα έξοδα. Η philanthropy.gr ltd. δεν αποδέχεται επακόλουθες ζημιές οποιουδήποτε είδους. Το μέγιστο ποσό αξίωσης περιορίζεται στην τιμή αγοράς των προϊόντων.

4.3 Η απόφαση για αξίωση εγγύησης είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του κατασκευαστή ή του εισαγωγέα. Ο πελάτης συμφωνεί να αποδεχτεί αυτόν τον όρο και την απόφαση του κατασκευαστή ή του εισαγωγέα σχετικά με μια αξίωση εγγύησης.

4.4 Για όλα τα προϊόντα, ισχύουν οι ακόλουθοι όροι:
4.4.1 Το προϊόν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, μεταχειρισθεί και αποθηκευθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
4.4.2 Τυπικά, η περίοδος εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία αποστολής προς τον πελάτη.
4.4.3 Το κόστος αποστολής των προϊόντων από τον πελάτη, καλύπτεται από τον πελάτη. Το κόστος αποστολής των προϊόντων προς τον πελάτη, καλύπτεται από την philanthropy.gr ltd. ή τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα.
4.4.4 Εάν η αξίωση εγγύησης γίνει αποδεκτή από τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα, εφαρμόζεται η πολιτική που ισχύει για το εκάστοτε προϊόν:
α) Το προϊόν επισκευάζεται, εάν είναι εφικτό.
β) Εάν η επισκευή δεν είναι εφικτή, και το ίδιο προϊόν είναι διαθέσιμο, γίνεται αντικατάσταση.
γ) Εάν η επισκευή δεν είναι εφικτή, και το ίδιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αντικατάσταση, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με προϊόν της ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας.
δ) Εάν η επισκευή δεν είναι εφικτή, και κανένα προϊόν δεν είναι κατάλληλο για αντικατάσταση, εκδίδεται πιστωτικό σημείωμα προς τον Πελάτη ή γίνεται επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την κάθε περίπτωση.
4.4.5 Εάν αποδειχθεί ότι τα προϊόντα που επιστράφηκαν για έλεγχο εγγύησης δεν έχουν καμία βλάβη, όλα τα έξοδα μεταφοράς πληρώνονται από τον πελάτη.
4.4.6 Ο πελάτης και η philanthropy.gr ltd. αναμένεται να συνεργαστούν καλή τη πίστη για να διαπιστώσουν την αιτία της αξίωσης και, εάν ισχύει, να βρουν εποικοδομητικές λύσεις για να διορθώσουν το υποκείμενο πρόβλημα. Η philanthropy.gr ltd. δεν αποδέχεται επακόλουθες ζημιές οποιουδήποτε είδους. Το μέγιστο ποσό αξίωσης περιορίζεται στην τιμή αγοράς των προϊόντων.

5. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

5.1 Κατά κανόνα, όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται ή διατίθενται για παραλαβή σε μία έως τρεις ημέρες αφότου η κατάσταση της παραγγελίας γίνει “ολοκληρωμένη”, δηλαδή αφότου έχει εξοφληθεί, εφόσον η πληρωμή παραληφθεί σε εργάσιμη ώρα και ημέρα. Η αποστολή ή παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να γίνει επίσης σε εργάσιμη ώρα και ημέρα.

5.2 Ο πελάτης αποδέχεται τον χρόνο αναμονής που είναι απαραίτητος για την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας. Οι παραγγελίες εκτελούνται με νάση την σειρά προτεραιότητας. Η philanthropy.gr ltd. δεν έχει καμία δυνατότητα να αλλάξει τον χρόνο ή του ρυθμού εκτέλεσης μίας συγκεκριμένης παραγγελίας.

5.3 Μια καθυστέρηση από την εταιρεία ταχυμεταφορών είναι πέρα από τον έλεγχό μας.

6. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

6.1 Είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων, εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και κατάσταση. Η επιστροφή είναι εφικτή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Οι επιστροφές γίνονται στην έδρα ή σε υποκατάστημα της philanthropy.gr ltd., μετά από συνεννόηση. Το κόστος αποστολής καλύπτεται από τον αποστολέα.

6.2 Εφόσον γίνει έλεγχος των προϊόντων και αποδοχή της επιστροφής τους, ο Πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων, ή πιστωτικού με την μορφή εκπτωτικού κουπονιού για επόμενη αγορά. Εάν ο Πελάτης επιλέξει επιστροφή χρημάτων και προκύψει οποιοδήποτε κόστος κατά την επιστροφή χρημάτων από Τράπεζες ή Παρόχους ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής, το κόστος αυτό θα επιβαρύνει τον Πελάτη. Επιπλέον, εάν οι Τράπεζες ή οι Πάροχοι ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής έχουν χρεώσει προμήθεια την οποία δεν επιστρέφουν για την ακύρωση της συναλλαγής, το κόστος αυτό θα επιβαρύνει τον Πελάτη.

6.3 Μετά την γραπτή δήλωση υπαναχώρησης από τον πελάτη, και εντός 14 εργάσιμων ημερών, η philanthropy.gr ltd. θα ξεκινήσει την διαδικασία επιστροφής χρημάτων στον πελάτη. Σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει πληρώσει με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, η philanthropy.gr ltd. θα ειδοποιήσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες. Η philanthropy.gr ltd. δεν μπορεί να ελέγξει και δεν φέρει καμία ευθύνη για την ταχύτητα της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων στον πελάτη, μετά από την ακύρωση της συναλλαγής.

7. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

7.1 Η philanthropy.gr ltd. παρέχει του παρακάτω τρόπους αποστολής ή παράδοσης της παραγγελίας:
α) Ο πελάτης θα κανονίσει για την παραλαβή από την έδρα μας.
Παραλαβή από την έδρα μας, μετά από γραπτή συνεννόηση για συγκεκριμένη ημέρα, σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Μπορεί να γίνει παραλαβή είτε από τον πελάτη είτε από αντιπρόσωπό του, όπως για παράδειγμα μία εταιρεία κούριερ εντεταλμένη από τον πελάτη.
β) Εταιρεία ταχυμεταφορών για παράδοση στον χώρο σας. Ισχύουν οι τυπικοί όροι της μεταφορικής εταιρείας. Ο πελάτης πρέπει να είναι διαθέσιμος για παράδοση σε εργάσιμες ημέρες και ώρες στην δηλωμένη διεύθυνση.

7.2 Τα προϊόντα παραγγέλλονται στον κατασκευαστή ή στον εισαγωγέα για κάθε παραγγελία πελάτη. Η αγορά είναι εφικτή μόνο μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει χρόνος αναμονής. Τη στιγμή της σύνταξης αυτών των όρων, ο χρόνος αναμονής είναι 1 με 3 ημέρες. Κάποια είδη που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας, χρειάζονται έως και 4 εβδομάδες για να παραδοθούν από τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα. Ο πελάτης συμφωνεί να περιμένει μέχρι η παραγγελία του να είναι έτοιμη για παράδοση.

7.3 Η philanthropy.gr ltd. θα παρέχει κατάλληλη συσκευασία για όλες τις παραγγελίες, σύμφωνα με τα βιομηχανικά πρότυπα, ώστε να διασφαλίζεται το περιεχόμενο της συσκευασίας.

7.4 Η philanthropy.gr ltd. θα παρέχει απόδειξη ότι μια παραγγελία έχει αποσταλεί στον πελάτη, καθώς και έναν αριθμό παρακολούθησης για την παραγγελία. Η εταιρεία ταχυμεταφορών που χρησιμοποιείται, παρέχει τον αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας.

7.5 Η philanthropy.gr ltd. ζητά ασφαλιστική κάλυψη για όλες τις αποστολές, για την πλήρη αξία της παραγγελίας, εκτός εάν ο πελάτης επιλέξει διαφορετικά. Ενδέχεται να υπάρχουν προορισμοί για τους οποίους αυτό δεν είναι δυνατό, κατά τη στιγμή της παραγγελίας, λόγω αλλαγών πολιτικής με τη μεταφορική εταιρεία ή τρίτους εμπλεκόμενους. Ο πελάτης μπορεί να ρωτήσει εάν η τοποθεσία του/της καλύπτεται από ασφάλιση για την αποστολή, πριν από μια συγκεκριμένη παραγγελία. Εάν η μεταφορική εταιρεία που χρησιμοποιούμε δεν προσφέρει ασφάλιση, αλλά μια άλλη εταιρεία μεταφορών προσφέρει ασφάλιση, τα έξοδα αποστολής μπορεί να χρειαστεί να προσαρμοστούν.

7.6 Η philanthropy.gr ltd. δεν προσφέρει ασφάλεια για την αποστολή απευθείας στον πελάτη με τη μορφή μετρητών. Η μεταφορική εταιρεία προσφέρει την ασφάλιση, και έχει την πλήρη ευθύνη για τη σωστή αποστολή της παραγγελίας και για την αποζημίωση. Σε περίπτωση κλοπής, ζημιάς, απώλειας, καθυστέρησης ή άλλου λάθους αποστολής, η Philanthropy.gr ltd. θα υποβάλει αξίωση στη μεταφορική εταιρεία. Ο πελάτης συμφωνεί να περιμένει έως ότου η εταιρεία ταχυμεταφορών ολοκληρώσει τη διαδικασία αξίωσης και να αποδεχτεί το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας.

7.7 Οι παραγγελίες αποστέλλονται με κίνδυνο κλοπής, ζημιάς, απώλειας ή καθυστέρησης του πελάτη. Η philanthropy.gr ltd. δεν έχει καμία ευθύνη να αποζημιώσει τον πελάτη για λάθη τρίτων που εμπλέκονται στην αποστολή μιας παραγγελίας. Σε κάθε περίπτωση κλοπής, ζημιάς, απώλειας ή καθυστέρησης παραγγελίας, θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και θα προβούμε σε κάθε δυνατή ενέργεια κατά της μεταφορικής εταιρείας, προκειμένου να λάβουμε αποζημίωση που θα μεταβιβάσουμε στον πελάτη ως επιστροφή χρημάτων ή ως νέα αποστολή, αφότου και εφόσον λάβουμε αποζημίωση.

7.8 Ο πελάτης μπορεί να κανονίσει την παραλαβή της παραγγελίας με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του και να εξασφαλίσει την παράδοση της παραγγελίας κατά την κρίση του.

8. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

8.1 Η philanthropy.gr ltd. έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή να αρνηθεί μια παραγγελία κατά την κρίση της και χωρίς υποχρέωση να αιτιολογήσει. Εάν έχει διεκπεραιωθεί μια πληρωμή, θα παρέχεται πλήρης επιστροφή χρημάτων. Συνήθως, αυτό μπορεί να συμβεί εάν εντοπιστεί ένα λάθος ή ένα σφάλμα με τις τιμές, τα χαρακτηριστικά ή τη διαθεσιμότητα προϊόντων. Ο πελάτης αποδέχεται την επιστροφή χρημάτων και δεν έχει κανενός είδους αξιώσεις.

8.2 Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή να αρνηθεί μια παραγγελία κατά την κρίση του και χωρίς υποχρέωση να αιτιολογήσει, εάν μια παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Σε περίπτωση που έχει αποσταλεί μια παραγγελία, ισχύουν οι όροι της πολιτικής επιστροφών.

8.3 Μια παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί εάν η παραγγελία δεν βρίσκεται στην κατοχή είτε του πελάτη, είτε της philanthropy.gr ltd.